The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
Overview Do you want to be part of a growing team situated in multiple locations across the world? We are looking for a Client Service Coordinator in Krakow to join our growing expanding team to manage multinational clients primarily in the EMEA region. We are looking for someone with energy and...
Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
9 dni
Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Zatrzymywanie klientów w usłudze subskrypcyjnej; Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów rezerwujących loty Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Experis Warszawa
małopolskie
praca stacjonarna
3196 dni temu
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Lider w branży usług informatycznych poszukuje osób mówiących płynnie po niemiecku do wsparcia klienta niemieckojęzycznego.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta niemieckojęzycznego
Zdalne rozwiązywanie zgłoszeń Klienta
Udział w międzynarodowych projektach
Chęć w rozwoju w IT
Znajomość języka niemieckiego (min. B1)
Znajomość języka angielskiego (komunikatywna)
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
Umiejętność pracy w grupie
Orientacja na rozwijanie kompetencji i podejmowanie wyzwań
Mile widziane doświadczenie w customer service/help desk
Pracę w międzynarodowym środowisku
Konkurencyjne wynagrodzenie
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Pakiety relokacyjne
Prywatną opiekę medyczna
Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz intensywne szkolenia i programy rozwojowe
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
Overview Do you want to be part of a growing team situated in multiple locations across the world? We are looking for a Client Service Coordinator in Krakow to join our growing expanding team to manage multinational clients primarily in the EMEA region. We are looking for someone with energy and...
Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
9 dni
Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Zatrzymywanie klientów w usłudze subskrypcyjnej; Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów rezerwujących loty Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...