CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce.
Szukamy Specjalisty do spraw obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego, który dołączy do kilkuosobowego zespołu, gdzie zajmujemy się odbieranie połączeń przychodzących, obsługą maili Klientów w języku niemieckim, procesujemy reklamacje oraz zwroty, a także udzielamy informacji o zamówieniach i dostępnych produktach i promocjach.
- Wiesz jak postępować przy Beschwerde i Rückerstattung
- Obsługa i standardy to dla Ciebienic trudnego
- Jesteś zorientowany na cel i rozwój
- Poszukujesz miejsca, gdzie spotkasz ludzi inspirujących i pełnych zapału
- Doceniasz die Zusammenarbeit
- Wiesz, że pomoc i wsparcie to podstawa relacji w pracy
to szukamy właśnie CIEBIE!
- Gwarantujemy stałą stawkę godzinową oraz premie za zrealizowane zadania
- Elastyczny grafik oraz indywidualne podejście, pracujemy od poniedziałku do piątku - z możliwością dodatkowych zmian w sobotę
- 8 godzin dziennie, a może 6? To Ty decydujesz ile czasu poświęcasz na pracę
- Otwarta ścieżka rozwoju i awansu w strukturze, większość naszej kadry zaczynała karierę w CCIG od obsługi Klienta
- Praca zdalna? Oczywiście, wystarczy tylko ukończyć okres wdrożenia (pierwszy miesiąc pracujemy w biurze)
- Korporacyjny styl? Nie u nas, nie wymagamy dress code, doceniamy indywidualizm
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum C1
- Wysoka kultura osobista oraz przyjazne nastawienie do Klientów
- Dyspozycyjność minimum 25 godzin w tygodniu, część naszych pracowników bez problemu łączy pracę w CCIG ze studiami lub swoim hobby
- Doświadczenie w pracy z ludźmi lub obsłudze Klienta
- Podstawowa znajomość programów komputerowych
Chcesz zdobyć nowe doświadczenie?Jesteś otwarty na nowe wyzwania i szukasz miejsca, które Ci to umożliwi? Lubisz otaczać się osobami, które potrafią być sobą, a każdego dnia chcesz do pracy przychodzić z uśmiechem?
Dołącz do naszego zespołu i przekonaj się czym jest “team work” w CCIG!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY