Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
- Codzienne monitorowanie przydzielonych zamówień i zapytań klientów
- Przeglądanie i podawanie informacje o stanie swoich zamówień, dostaw i faktur
- Sprawdzanie ceny i jakości produktów
- Kontakt z klientami drogą mailową / telefoniczną
- Dbanie o poprawność dokumentacji
- Przygotowanie odpowiednich dokumentów do zamówień (eksport, transport, cło)
- Odpowiedzialność za proces (znajomość procedur, zasad)
- Wdrażanie ulepszeń w obecnych procesach
- Współpraca z innymi zespołami
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2
- Komunikatywny poziom języka angielskiego min. B2
- Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
- Myślenie analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się
- Kultura osobista i umiejętność właściwego postępowania z klientem
- Wysoka motywacja i chęć do nauki
- Doświadczenie w pracy z SAP, dodatkowym atutem
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość uczestnictwa w nowych projektach
- Możliwość rozwoju
- Dodatkowe bonusy (LuxMed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dodatkowe dni urlopu, polityka rowerowa)
Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.
As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed.