Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Service
Management. Jesteśmy obecni w 65 krajach, współpracując z największymi markami na
świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie
najnowszych technologii poszukujemy uzdolnionych językowo osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa Klienta indywidualnego w zakresie rozwiązywania podstawowych
- problemów technicznych wynikających z użytkowania takich produktów jak smartfony, laptopy
- Codzienny kontakt telefoniczny w języku niemieckim
- Budowanie dobrego wizerunku firmy
- Dbałość o najwyższą jakość procesów
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację min B2/C1
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym B1
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
- Sprawna obsługa MS Office
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
- Mile widziana obsługa systemu iOS
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Program wdrożeniowy
- Wynagrodzenie w wysokości 5 000 zł/Brutto
- Wsparcie w relokacji
- Realną ścieżkę rozwoju
- Unikatową szansę współtworzenia nowego projektu
- Możliwość zdobycia wiedzy u niekwestionowanego lidera branży nowych technologii
- Pracę w prestiżowym budynku z dogodną lokalizacją
- Codzienny kontakt z “żywym językiem”
- Dofinansowanie do Karty Multisport lub opieki medycznej LuxMed
Kandydatom, którzy rozpoczną z Nami wspólpracę 18.05.2018 wypłacamy pakiet lojalnościowy w wysokości 5 000 zł/Brutto.