Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Skawina Specjalista ds. Obsługi Klienta Skawina
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

ImpactJob
Skawina
praca stacjonarna
2802 dni temu

 

ImpactJob to nowoczesna, certyfikowana agencja pośrednictwa pracy z siedzibą w Skawinie (KRAZ 14019) zajmująca się rekrutacją Kandydatów chętnych do podjęcia pracy w Niemczech, Austrii i Holandii.
Nasze doświadczenie i profesjonalizm są gwarancją sukcesu.

 

Szukasz ciekawej pracy z językiem niemieckim w dynamicznie rozwijającej się firmie?
Świetnie trafiłeś!


Do naszego oddziału w Skawinie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

 

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Samodzielna obsługa klientów niemieckojęzycznych
  • Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych
  • Rekrutacja i selekcja kandydatów chętnych do podjęcia pracy za granicą
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi dla klienta
  • Zarządzanie bazą kandydatów
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe
  • BIEGŁA znajomość języka niemieckiego - poziom minimum B2 (warunek konieczny)
  • Minimum roczne oświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (warunek konieczny)
  • Znajomość pakietu Office
  • Zorientowanie na klienta
  • Komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej
OFERUJEMY:
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Kurs języka niemieckiego w siedzibie firmy
  • Jasną ścieżkę rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia potrzebne do pracy
  • Sympatyczną atmosferę w ambitnym i młodym zespole
  • Stałą opiekę ze strony ImpactJob
Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Monikę Kowacz prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Impact Job Monika Kowacz, ul. Żwirki i Wigury nr 28, 32-305 Skawina, numer NIP: 6792949839, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacji na stanowisko, na które niniejszym aplikuję oraz na udostępnianie tych danych pracodawcom zagranicznym z terenów Niemiec i Austrii, z którymi współpracuje Administrator i którzy oferują możliwość zatrudnienia na tym stanowisku.
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Monika Kowacz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Impact Job Monika Kowacz, ul. Żwirki i Wigury nr 28, 32-305 Skawina, numer NIP: 6792949839, REGON: 364356172. Administrator jest agencją zatrudnienia, która świadczy usługi pośrednictwa pracy, polegające na kierowaniu osób do pracy za granicę u pracodawców zagranicznych. Możesz się skontaktować z Administratorem pod numerem telefonu: + 48 696 957 736 oraz pod adresem e-mail: m.kowacz@impactjob.eu. Celem zbierania Twoich danych osobowych jest świadczenie przez Administratora usług pośrednictwa pracy, polegających na kierowaniu osób do pracy za granicę u pracodawców zagranicznych. Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do świadczenia Tobie ww. usług przez Administratora, w tym do podjęcia działań prowadzących do zawarcia z Tobą umowy o kierowanie do pracy za granicą u pracodawcy zagranicznego prowadzącej do podjęcia przez Ciebie zatrudnienia bezpośrednio u tego pracodawcy (podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. b Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych) oraz do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z tego typu usługami (art. 85 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tekst jednolity: Dz.U. 2017 poz. 1065). Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów innych (w tym przyszłych) rekrutacji, to dane te są zbierane również w celu oferowania Tobie możliwości podjęcia zatrudnienia u pracodawców zagranicznych z ww. państw za pośrednictwem Administratora. Podstawą przetwarzania tych danych jest wyrażona przez Ciebie zgoda (podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych). Twoje dane osobowe wskazane w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji i świadczenia Tobie przez Administratora usługi pośrednictwa. Pozostałe dane osobowe, które nie są wymagane przez przepisy prawa, a które przekazałeś Administratorowi (np. zdjęcie swojego wizerunku), są przetwarzane na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści danych osobowych, które podałeś oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Żądanie odwołania zgody lub realizacji swoich praw proszę kierować na adres e-mail: m.kowacz@impactjob.eu. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe Administrator przetwarza w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres prowadzenia tego procesu rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy od momentu umieszczenia ogłoszenia o rekrutacji, a jeżeli rekrutacja zakończyła się powodzeniem i podpisałeś z Administratorem umowę o kierowanie do pracy u pracodawcy zagranicznego, to Twoje dane będą przechowywane przez czas trwania okresu związanego z wykonywaniem tej umowy, aż do upływu okresu przedawniania roszczeń związanych z zawarciem i wykonywaniem tej umowy. Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów innych procesów (w tym przyszłych) rekrutacji, to dane te będą przechowywane przez nas przez okres 24 miesięcy licząc od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody lub do momentu jej odwołania lub żądania zaprzestania ich przetwarzania. ania oraz zażądania ich usunięcia. Podanie danych, jak również zgoda na ich przetwarzanie, jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...