Groupon działa w branży e-commerce, inspirując użytkowników do odwiedzania ciekawych miejsc w najbliższej okolicy, podróżowania i odkrywania nowych aktywności, a przy tym oferuje szeroką gamę produktów. Jednocześnie zapewnia odpowiednie narzędzia i wsparcie swoim Partnerom, pomagając im w rozwijaniu i zarządzaniu biznesem.
W ciągu zaledwie 6 lat działalności w Polsce Groupon z firmy, która mieściła się w małym pokoju i zatrudniała mniej niż 10 osób zamienił się w lidera w dziedzinie handlu lokalnego i obecnie jest miejscem, gdzie około 700 osób ma możliwość rozwoju swoich umiejętności i kompetencji w przyjaznej atmosferze.
Szukasz pracy umożliwiającej kontakt z ludźmi, lubisz różnorodność i znasz język niemiecki? A może studiujesz germanistykę, chcesz udoskonalać swoje umiejętności i mieć stały kontakt z językiem? Nie mogłeś lepiej trafić – właśnie poszukujemy osób na stanowisko:
Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na zapytania Klientów Groupon i udzielanie informacji dotyczących zakupionych ofert (kontakt via e-mail i czatowy)
płynnie posługujesz się językiem niemieckim i chcesz go używać na co dzień (kontakt z niemieckojęzycznymi Klientami firmy),
jesteś kreatywny i nie boisz się kontaktu z innymi,
jesteś pozytywnie nastawiony na realizację celów.
Oferujemy:
- dedykowane szkolenie wdrażające,
- umowę o pracę lub zlecenie w zależności od preferencji, możliwość pracy na część etatu,
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
- piękne nowoczesne biuro w sercu Warszawy,
- mnóstwo benefitów (konkursy, karta MultiSport, świeże owoce, płatki z mlekiem, napoje),
- strefę relaksu z wygodnymi kanapami, piłkarzykami,
- wyjścia i imprezy integracyjne.
Wyślij CV i dołącz do naszego zespołu jeszcze dziś!