Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.
Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.co/pl/.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
Jakie będą Twoje obowiązki?
- obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna, Facebook, chat i in.,
- tworzenie raportów i zestawień,
- proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,
- organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji,
- zbieranie uwag od klientów i lekarzy,
- rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej,
- współpraca w zespole operacyjnym,
- elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godz. 08:00-22:00.
Kogo szukamy?
- osoby empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
- dokładnej i zorganizowanej,
- z komunikatywną znajomością języka litewskiego,
- ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość środowiska MacOS,
- posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta.
Oferujemy:
- pracę w jednej z najbardziej przyszłościowych branż - telemedycynie,
- pracę w młodym, ambitnym zespole ze świetną atmosferą,
- dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy, biblioteczki,
- wynagrodzenie ustalane indywidualnie z kandydatem,
- forma zatrudnienia uzależniona od indywidualnych preferencji,
- nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi.co