- Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb.
- Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy).
- Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów.
- Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów.
- Biegłość w języku francuskim na poziomie C1.
- Proaktywność, samomotywacja oraz orientacja na rozwiązania.
- Elastyczność w kwestii zmian pracy (poniedziałek-niedziela).
- Pakiet relokacyjny dla cudzoziemców: 4 miesiące darmowego zakwaterowania oraz bonus integracyjny (300 euro) na pokrycie kosztów transportu.
- Umowa na czas nieokreślony, pełny etat (8h) lub część etatu (6h).
- Premia za wyniki.
- Dostęp do platformy z elastycznymi benefitami.
- Abonament medyczny.
- Bonus za polecenie pracownika.
- Płatne szkolenie wstępne oraz programy rozwoju kariery i specjalistyczne kursy.
- Lekcje językowe.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.