Agfa Graphics to międzynarodowa korporacja, zatrudniająca ponad 5 000 pracowników na całym świecie i działająca w 30 krajach, lider w technologii prepress, posiadająca największą na rynku ofertę materiałów poligraficznych, urządzeń i oprogramowania.
Jako członek naszego zespołu obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie, rejestrowanie, planowanie zamówień naszych produktów, jak również za wprowadzanie zamówień na części zamienne dla klientów z regionu Direct Export. Specjalista ds. Obsługi Klienta współdziała z naszymi klientami za pośrednictwem telefonu, e-maili i systemu zamówień. To stanowisko daje możliwość poznania różnorodnych klientów w środowisku międzynarodowym i daje szansę na budowanie i utrzymanie bazy klientów zapewniając im długofalowe wsparcie. Świadczenie usług obsługi klienta jest dla nas tak samo ważne jak sprzedaż produktów, które oferujemy.
- Odbieranie, rejestrowanie i procesowanie zamówień klientów (otrzymanych głównie przez e-mail lub system)
- Zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi zapasów, kwestii dostaw produktów, fakturowania czy zwrotów
- Zarządzanie przepływem dokumentów eksportowych zgodnie z wymaganiami danego rynku
- Monitorowanie statusu dostaw towaru, informowanie klientów i odpowiadania na ich pytania
- Organizowanie, specjalnych transportów do klientów w nagłych przypadkach
- Zarządzanie problemami eskalowanymi przez klientów, kierowanie ich do odpowiednich osób w firmie odpowiedzialnych merytorycznie
- Biegła znajomość języka francuskiego (B2+)
- Bardzo dobra znajomość znajomość języka angielskiego; znajomość języka polskiego nie jest wymagana
- Dobre umiejętność komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość systemu SAP będzie atutem
- Umiejętność obsługi programu Excel będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie pracy z klientem mile widziane
- Pracę w dedykowanym środowisku B2B, z europejskimi klientami
- Pełny zakres odpowiedzialności za procesowanie zamówień
- Szansę na budowanie i utrzymanie solidnej bazy klientów zapewniając im długoterminowe wsparcie
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity
- Umowę o pracę na czas nieokreślony
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku
- Dogodną lokalizację biura (Oxygen ul. Jutrzenki 137a, Warszawa)