Dołączając do naszego zespołu, masz możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w branży. W PayPo świadczymy innowacyjne usługi płatności w internecie, które są odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentów w zdigitalizowanym świecie. Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się FinTechem, któremu zaufało już ponad 25 000 sklepów internetowych i stacjonarnych. Wprowadziliśmy na polski rynek e-commerce innowacyjne usługi “Buy now, pay later”, dzięki którym sklepy współpracujące z PayPo oferują konsumentom płatności nowej generacji. Nasze usługi rozwijamy także na nowych rynkach europejskich - m.in. w Rumunii oraz Czechach.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:
Oferujemy Ci ciekawą pracę w środowisku doświadczonych fachowców, wynalazców i projektantów tworzących usługi PayPo. Twoim głównym zadaniem będzie opieka nad Klientami dlatego zapraszamy, jeśli
- znasz język czeski w stopniu komunikatywnym
- masz minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta - warunek konieczny
- łatwo nawiązujesz kontakty i cechuje Cię komunikatywność
- umiesz analitycznie myśleć
- wykazujesz się samodzielnością w działaniu i bardzo dobrze organizujesz swoją pracę
- budowanie działu obsługi klienta dla rynku czeskiego
- telefoniczna i e-mailowa obsługa Klientów
- identyfikacja potrzeb i badanie satysfakcji Klientów
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami i Klientami
- udzielanie pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów
- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- pracę od poniedziałku do piątku i sobota raz na 2 miesiące
- opiekę medyczną Medicover
- pakiet Multisport
- ubezpieczenie na życie
- indywidualne zajęcia z języka angielskiego
- przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole
- możliwość pracy hybrydowej po zakończonym szkoleniu wstępnym