Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla spółki CCDS - organizacji z branży contact center, tworzonej przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywni ludzie sprawiają, że CCDS należy do największej grupy call center w Polsce.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- profesjonalna obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania Klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród Klientów.
- znajomość języka polskiego lub języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację z przełożonym,
- znajomość języka czeskiego na poziomie C1,
- znajomość języka słowackiego na poziomie minimum B2,
- zaangażowanie i sumienność w powierzone obowiązki,
- umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby Klientów,
- wysoka orientacja na cel i Klientów.
- możliwość pracy zdalnej po 8-dniowym okresie wdrożenia we Wrocławiu,
- możliwość pracy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-20:00 oraz niedziele i święta w godzinach 9:00-20:00 (elastyczny grafik),
- atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe oraz premie,
- kompleksowe wdrożenie do nowej roli, wsparcie trenera, managera oraz innych działów,
- pracę w przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosferze.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY