- Obsługa połączeń przychodzących w języku angielskim.
- Obsługa aplikacji.
- Rejestrowanie zgłoszeń klientów i budowanie z nimi właściwych relacji.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
- Pozytywne nastawienie do pracy.
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Płatne szkolenia przygotowujące do pracy.
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.