Jesteś głodny wyzwań? Chcesz mieć realny wpływ na realizację celów zespołowych? Dołącz do nas i stań się częścią nowego projektu realizowanego dla Klienta z branży e-commerce!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących Agencja Zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Oferta skierowana jest głównie do studentów zaocznych. Jeśli jednak studiujesz dziennie i potrafisz dobrze zarządzać swoim czasem - również chętnie rozważymy Twoją aplikację.
- Przeglądanie i monitorowanie ofert umieszczanych na platformie topowej marki e-commerce,
- Współpraca z Działem Obsługi Klienta i Działem ds. Rozwoju Biznesu,
- Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi klientów,
- Czuwanie nad poprawnością dodawanych ogłoszeń.
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności pisemne i werbalne, zarówno w j. polskim jak i j. angielskim,
- Jesteś komunikatywny/-na, zorientowany/-na zarówno na klienta, jak i na cel,
- Twoja dyspozycyjność to min. 120 godzin w miesiącu,
- Jesteś uczniem/studentem,
- Znasz j. angielski na poziomie min. B2.
- Profesjonalne wdrożenie do projektu,
- Codzienne wsparcie doświadczonego lidera i trenerów,
- Stawkę podstawową 22,70 zł brutto/h oraz premie za wyniki jakościowe,
- Elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Biuro w samym centrum Wrocławia.
Oferta Cię zaciekawiła? Myślisz, że jest to praca dla Ciebie? Nie czekaj! Aplikuj i już teraz stań się częścią projektu dla naszego Klienta z branży e-commerce.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY