Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy kandydatów do pracy na okres 6 miesięcy (z możliwością nawiązania stałej współpracy) na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wprowadzanie i przetwarzanie zamówień w systemie SAP, kontrolę zapasów, fakturowanie, wystawianie not kredytowych, kontrolę obiegu dokumentów, tworzenie raportów, aktywną komunikację z działem Łańcucha Dostaw oraz Sprzedaży.
Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w obszarze obsługi klienta oraz pracy w systemie SAP, dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2), oraz dobrej znajomości języka hiszpańskiego lub niemieckiego (min. B1), bardzo dobrej, praktycznej znajomości pakietu MS Office.
Nasz Klient oferuje konkurencyjne wynagrodzenie (4500 - 6000 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia i poziomu znajomości języków obcych), możliwość nawiązania stałej współpracy, możliwość pracy w interesującym, międzynarodowym środowisku.