Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Jeśli posiadasz już doświadczenie w 1 linii wsparcia IT, znasz bardzo dobrze angielski oraz jeden z następujących języków: niemiecki, francuski, hiszpański bądź włoski i chcesz dołączyć do pierwszego zespołu, który będzie pracował w ramach nowej struktury, aplikuj!
Do Twoich zadań należeć będzie mailowe i telefoniczne wsparcie techniczne użytkowników zagranicznych w ramach 1-szej linii wsparcia w obszarach: Active Directory, Exchange, Blackberry Exchange Server, VPN. Oczekujemy bardzo dobrej znajomości aplikacji biznesowych Microsoft, Windows OS, Office, Outlook, Active Directory i platform mobilnych, np. smartfony, tablety / urządzenia przenośne.
W zamian oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku oraz bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, 100% pokrycie kosztów transportu miejskiego, możliwość otrzymania bonusów pieniężnych, fundusz kulturalny – bilety do kina, ect).
Zainteresowane osoby proszone są o przysłanie CV w jęz angielskim. Zachęcamy do aplikowania również obcokrajowców posiadających pozwolenie na pracę w Polsce.