Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (z językami obcymi)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 773493
Zadania:
- Mailowe i telefoniczne wsparcie techniczne użytkowników zagranicznych w ramach 1-szej linii wsparcia
- Eskalacja incydentów do 2 i 3-ciej linii wparcia
- Świadczenie usług na najwyższym poziomie jakości;
- Rozwiązywanie podstawowych problemów w obszarach: Active Directory, Exchange, Blackberry Exchange Server, VPN
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość jednego z języków: hiszpańskiego, włoskiego, niemieckiego lub francuskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w zakresie wsparcia klienta z obszaru IT)
- Bardzo dobra znajomość aplikacji biznesowych Microsoft, Windows OS, Office, Outlook i platform mobilnych, np. smartfony, tablety / urządzenia przenośne
- Dobra znajomość sprzętu komputerowego i technologii sieciowych
- Umiejętność pracy z Klientem oraz zapewnienia wysokiej jakości usług
- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjny pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy,
* osoby spoza UE proszone są o dołączenie skanu dokumentu z pozwoleniem na pracę w Polsce*
Zainteresowane osoby proszone są o przysłanie CV w jęz angielskim