Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: CGS/2014/8/99
- Obsługa połączeń przychodzących
- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
- Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
- Określenie priorytetu zgłoszeń
- Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
- Bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Umiejętności analityczne będą dodatkowym atutem
- Komunikatywność,umiejętność pracy w grupie
- Dyspozycyjność
- Motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych
- Atrakcyjny program szkoleń
- Prywatna opieka medyczna
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole