Ogłoszenie numer: 1773420, z dnia 2017-09-05
Webhelp jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 21 państwach na całym świecie pracuje około 30.000 pracowników w 81 oddziałach firmy. Grupa Webhelp jest na rynku od 15 lat i w tym czasie rozwinęła swoją działalność od usług call center do pierwszej klasy usługodawcy w zakresie multichannel solutions. Rozsądne rozwiązania oraz pozytywne spostrzeganie marki przez Klienta od początku były w Webhelp na pierwszym miejscu.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: OD/09/17
Opis stanowiska
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych jednego z największych na świecie dostawców artykułów biurowych dla firm.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Odbieranie telefonów przychodzących w języku niemieckim (np. przyjmowanie zamówień, bieżąca obsługa Klientów)
- Odpisywanie na e-maile w języku niemieckim
- Praca systemie zmianowym w godzinach 8:00 - 17:00, poniedziałek-piątek
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1-C2)
- Umiejętność obsługi komputera
- Wysoka kultura osobista
- Chęć pracy w zespole
- Dyspozycyjność (minimum 30 h tygodniowo)
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta.
Oferujemy
- Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz.
- Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem - 5000 zł brutto już na start!
- Dofinansowanie do karty Benefit MultiSport
- Prywatną opieka medyczną
- Bony świąteczne
- Życzliwą atmosferę pracy i możliwość rozwoju
- Stały kontakt z językiem niemieckim
Wynagrodzenie
Od 5000 do 5000 PLN