Webhelp jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 21 państwach na całym świecie pracuje około 30.000 pracowników w 81 oddziałach firmy. Grupa Webhelp jest na rynku od 15 lat i w tym czasie rozwinęła swoją działalność od usług call center do pierwszej klasy usługodawcy w zakresie multichannel solutions. Rozsądne rozwiązania oraz pozytywne spostrzeganie marki przez Klienta od początku były w Webhelp na pierwszym miejscu.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: OD/04/16
Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych jednego z największych na świecie dostawców artykułów biurowych dla firm.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Odbieranie telefonów przychodzących w języku niemieckim
- Odpisywanie na e-maile w języku niemieckim
- Kontakt pisemny z działem technicznym w języku niemieckim
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
- Umiejętność obsługi komputera
- Wysoka kultura osobista
- Chęć pracy w zespole
- Dyspozycyjność (40 h tygodniowo)
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
- Pakiet benefitów
- Życzliwą atmosferę i możliwość rozwoju
- Stały kontakt z językiem niemieckim