Agfa Graphics to międzynarodowa korporacja, zatrudniająca ponad 5 000 pracowników na całym świecie i działająca w 30 krajach, lider w technologii prepress, posiadająca największą na rynku ofertę materiałów poligraficznych, urządzeń i oprogramowania.
Jako członek naszego zespołu obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie, rejestrowanie, planowanie zamówień naszych produktów, jak również za wprowadzanie zamówień na części zamienne. Specjalista ds. Obsługi Klienta współdziała z naszymi klientami za pośrednictwem telefonu, e-maili i systemu zamówień. To stanowisko daje możliwość poznania różnorodnych klientów w środowisku międzynarodowym i daje szansę na budowanie i utrzymanie bazy klientów zapewniając im długofalowe wsparcie. Świadczenie usług obsługi klienta jest dla nas tak samo ważne jak sprzedaż produktów, które oferujemy.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego (C1-C2); znajomość języka polskiego nie jest wymagana
- Dobre umiejętność komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość systemu SAP będzie atutem
- Umiejętność obsługi programu Excel będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie pracy z klientem mile widziane
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity (opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, dofinansowanie do urlopu, owoce w biurze w każdy poniedziałek, możliwość dołączenia do kartnetu sportowego i dodatkowego ubezpieczenia grupowego)
- Pełny zakres odpowiedzialności za procesowanie zamówień
- Intensywne szkolenie (do 6 tygodni, włączając szkolenie z systemu SAP)
- Umowę o pracę na czas nieokreślony
- Pracę w dedykowanym środowisku B2B, z europejskimi klientami
- Szansę na budowanie i utrzymanie solidnej bazy klientów zapewniając im długoterminowe wsparcie
- Godziny pracy od 9 - 18 (9 -17 / 10 -18), od poniedziałku do piątku
- Dogodną lokalizację biura (Oxygen ul. Jutrzenki 137a, Warszawa)