Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z dynamiczną ekspansją firmy i rozwojem marki na świecie poszukujemy osoby na stanowisko
Warto być z nami, bo:
Mikomax Smart Office to polska, międzynarodowa firma, która tworzy miejsca do pracy dopasowane do zmieniającego się świata. Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań ułatwiających pracę i funkcjonowanie firm jest naszą pasją. Już 30 lat dostarczamy klientom w Polsce, jak i zagranicą rozwiązania, które są funkcjonalne i dobrze przemyślane. Wiemy, że w dzisiejszych dynamicznych czasach, tylko elastyczne rozwiązania mogą odpowiedzieć na potrzeby ciągle zmieniających się firm i pracowników. Mamy własny zakład produkcyjny w Łodzi, gdzie mieści się nasza centrala. Posiadamy szeroką i doświadczoną sieć sprzedaży w Polsce, w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Realizujemy projekty dla różnej wielkości firm oraz branż.
Jesteśmy autorami innowacyjnej marki Hushoffice, która tworzy akustyczne kabiny do spotkań i pracy. Dzięki nim przez wiele godzin pracy biurowej nie jesteś skazany na biurko. Możesz skorzystać z hushWork, usiąść wygodnie, włączyć muzykę i pracować tak jak lubisz. Rozmowa telefoniczna? Zamykasz się w hushPhone i zyskujesz swobodę. Gdy potrzebujesz odpoczynku, możesz położyć się na wygodnej kanapie w hushMeet.L i naładować swoje baterie. Nasza praca to nasza pasja. Pracujemy tak, jak lubimy najbardziej!
Opis stanowiska:
- praca stacjonarna polegająca na obsłudze obecnych klientów zagranicznych firmy, w tym analiza i wycena zapytań ofertowych klientów, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych oraz bieżąca współpraca z klientami (ukierunkowanie na obsługę klientów z rynków angielskojęzycznych),
- bieżący kontakt z innymi działami firmy celem realizacji powierzonych zadań,
- ścisła współpraca z Export Managerami odpowiedzialnymi za poszczególne rynki sprzedaży,
- praca w systemie klasy ERP.
Wymagania:
- dobra znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie),
- zdolność szybkiego kojarzenia faktów i podejmowania decyzji,
- komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
- inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, wielozadaniowość
- doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, eksportu lub obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (zobacz, gdzie możesz pracować: https://youtu.be/JtXeFmoJHA8),
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),
- pracę w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji ciekawych projektów,
- udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,
- umowę o pracę oraz wszelkie narzędzia potrzebne do realizacji zadań,
- przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi których łączy wspólna pasja,
- pogłębianie zainteresowań zawodowych oraz rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.