- jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu
- będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń
- bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy
- rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów
- masz już doświadczenie w pracy z klientami, lub chcesz rozwijać się z dziale obsługi klienta
- znasz język serbski, chorwacki lub słoweński w stopniu bardzo dobrym
- znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
- jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
- umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
- chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)
Nasza oferta jest dla Ciebie!
- Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
- Umowę o pracę
- Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
- Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś
- Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Poznaj
Kone sp. z o.o.
O KONE
Jesteśmy liderem innowacyjności w branży dźwigów i schodów ruchomych. Naszym celem jest przekształcanie miast w przestrzeń lepszego życia, czemu przyświeca idea że miasta tworzą część lepszej przyszłości.Poprzez bardziej efektywny People Flow® zapewniamy niezawodną, bezpieczną i wygodną komunikację w coraz wyższych i bardziej inteligentnych budynkach. W KONE wierzymy w poprawę produktywności pracy poprzez inspirowanie, angażowanie i rozwój naszych pracowników oferując indywidualne ścieżki kariery. Umiejętność naszego dostosowania się do trendów urbanizacyjnych zawdzięczamy pracownikom oraz efektom ich pracy – naszym produktom i usługom. W wielokulturowym środowisku KONE możesz zdobyć doświadczenie, które cenione jest w różnych miejscach na świecie