Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów; Kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat; Odpowiedzi na pytania i problemy klienta; Nadzorowanie reklamacji
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 400 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków Wykonywanie połączeń wychodzących do klientów sieci komórkowej; Utrzymanie zainteresowania klienta marką / sprzedaż wyższego pakietu lub dodatkowych usług; Przenoszenie klientów z pakietów offline do online; Przenoszenie klientów z pakietów pre-paid na postpaid;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. obcym (m/k)
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JO-1710-362658
Obowiązki:
Kontakt telefoniczny z klientami, obsługa poczty, przekazywania e-maili
Analiza i rozwiązywania bieżących problemów związanych z obsługa komputera
Rejestrowanie i klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość jednego z języków obcych - j.niemieckiego, norwerski, francuski, duński, czeski, słowacki, niderlandzki,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Znajomość pakietu MS Office
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
Praca w międzynarodowej firmie dla znanych klientów
Opieka medyczna dla pracownika i rodziny
Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
Praca ze specjalistami z całego świata i możliwość ulepszania swoich znajomości językowych
Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów; Kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat; Odpowiedzi na pytania i problemy klienta; Nadzorowanie reklamacji
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 400 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków Wykonywanie połączeń wychodzących do klientów sieci komórkowej; Utrzymanie zainteresowania klienta marką / sprzedaż wyższego pakietu lub dodatkowych usług; Przenoszenie klientów z pakietów offline do online; Przenoszenie klientów z pakietów pre-paid na postpaid;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.