Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać klientom bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach.
Do zespołu Foundever szukamy:
Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
- Obsługa klienta w języku niemieckim (połączenia przychodzące i wychodzące);
- Obsługa próśb klientów, takich jak modyfikowanie, anulowanie lub aktualizowanie istniejących zamówień;
- Przekazywanie klientowi ważnych aktualizacji dotyczące zamówień;
- Zarządzanie informacjami o koncie klienta.
- Język: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i polskiego (B2);
- Doświadczenie: Świetnie jeśli masz w obsłudze klienta. Ale jeśli go nie masz, wszystkiego Cię nauczymy;
- Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
- Osobowość: Entuzjastyczna i zmotywowana. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
- Skrupulatność I bycie dokładnym;
- Asertywność I umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętności miękkie.
Warunki zatrudnienia:
- Rodzaj umowy zależy od Ciebie (Umowa o Pracę lub Umowa Zlecenie);
- Wynagrodzenie podstawowe + bonusy;
- Po wdrożeniu możliwa praca hybrydowa.
- Dofinansowanie zakupu okularów I wakacji;
- Program poleceń pracowniczych;
- Bony na różne okazje (święta, Dzień dziecka, etc.);
- Ubezpieczenie medyczne Medicover;
- Dofinansowanie karty Multisport.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.