Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie zamówień na produkty od klientów biznesowych z rynków niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria) oraz rejestrowanie oraz procesowanie ich w systemie SAP,
- Obsługa mailowa oraz telefoniczna zapytań ze strony klientów dotyczących: statusu zamówień, cen produktów, przewidywanej daty realizacji zamówienia,
- Procesowanie reklamacji cenowych oraz produktowych w oparciu o obowiązujące procedury,
- Współpraca z działem finansowo-księgowym, działem wysyłki, logistyką,
- Praca z wykorzystaniem akruszy MS Excel, raportowanie o stanie realizacji zamówień,
- Monitorowanie statusu płatności za zamówienia, reagowanie w przypadku wykrycia nieprawidłowości.
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w procesach OTC (w tym order management, customer service),
- Mile widziana znajomość środowiska SAP oraz średniozaawansowana znajomość MS Excel.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę opracę,
- Prywatną opiekę medyczna w LUXMED,
- Prywatne ubezpieczenie na życie w pakiecie podstawowym w UNUM,
- Dostęp do platformy kafeteryjnej,
- Dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego za staż pracy - maksymalnie do 4 dni.