Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać klientom bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach.
Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
- Obsługa klienta w języku francuskim;
- Obsługa próśb klientów, takich jak modyfikowanie, anulowanie lub aktualizowanie istniejących zamówień;
- Przekazywanie klientowi ważnych aktualizacji dotyczące zamówień;
- Zarządzanie informacjami o koncie klienta.
Czego oczekujemy od Ciebie:
- Język: Biegła znajomość języka francuskiego i polskiego (C1) i dobra (B2) znajomość j. angielskiego;
- Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;
- Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
- Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Atutami będą:
- Skrupulatność i bycie dokładnym;
- Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętność szukania rozwiązań;
- Umiejętności miękkie.
Warunki zatrudnienia:
- Rodzaj umowy wybierasz sam/a (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę);
- Podstawowa wypłata + bonusy;
- Elastyczny czas pracy;
- Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej.
Co może być dla Ciebie ważne?
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.