Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencja zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko:
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.
- obsługa połączeń w j. polskim oraz w j. angielskim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania klientów linii lotniczych,
- dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta,
- monitorowanie, raportowanie i odpowiadanie na opinie klientów.
- znasz j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B2,
- posiadasz postawę prokliencką - wychodzenie do klienta naprzeciw jego oczekiwaniom, gotowość do indywidualnego rozpatrzenia danego problemu,
- jesteś cierpliwa/-y, empatyczna/-y i pozytywnie nastawiona/-y,
- potrafisz ustalać priorytety i organizować pracę własną.
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 24 zł brutto za godzinę oraz system motywacyjny,
- dodatek nocny 3,30 zł brutto do każdej godziny,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy,
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt działa 24/7, więc na pewno uda się Tobie dopasować grafik do własnych potrzeb,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- biuro w centrum Wrocławia.
Nie czekaj! Wyślij nam swoje CV i już teraz rozpocznij przygodę z największym Call Center Polsce!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY