Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pakiet benefitów
- Pracę w godzinach standardowych biznesowych
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zorientowanie na klienta
- Chęć rozwoju i duża motywacja
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office, głównie Excel)
- Mile widziane doświadczenie w branży automotive bądź zainteresowania ukierunkowane na motoryzację.
- Znajomość systemu SAP będzie atutem
- Komunikatywna znajomość języka francuskiego
- Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową
- Wspieranie procesu zarządzania zamówieniami
- Współpracy oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami
- Aktualizacja cenników w systemie SAP
- Kontakt z dostawcami w ramach wyjaśniania kwestii związanych z zamówieniami i fakturami
- Współpraca z innymi działami firmy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.