Ogłoszenie numer: 2185851, z dnia 2018-11-30
Human Capital Masters jest firmą doradztwa personalnego oraz selekcji i rekrutacji specjalistów średniego i wyższego szczebla. Oferujemy usługi w zakresie rekrutacji stałej (Search & Selection). Wspieramy Klientów polskich i międzynarodowych z różnych sektorów, niezależnie od ich wielkości oraz lokalizacji geograficznej.
Aktualnie dla naszego Klienta – prestiżowej, polskiej kancelarii prawnej szukamy Kandydatów
na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w zakresie płatności (Billing Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Nadzorowanie procesu przygotowywania, kompletności i poprawności dokumentacji klientów kancelarii
- Gromadzenie, prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji klientów
- Przygotowywanie i aktualizacja standardowych pism i monitów do klientów związanych z ich płatnościami
- Administrowanie zewnętrznymi systemami rozliczeń z klientami
- Realizacja procesu wysyłki faktur do klientów drogą elektroniczną
- Przygotowywanie okresowych informacji dla Kierownictwa firmy
- Przygotowywanie pism do klientów i utrzymywanie z nimi kontaktów w sprawach związanych z fakturami i płatnościami
- Sporządzanie dokumentacji wewnętrznej w celu korekty faktur klientów
- Organizowanie i prowadzenie monitoringu płatności zobowiązań klientów kancelarii
- Przygotowywanie analiz dotyczących płatności i obciążeń klientów firmy
Wymagania
- Około 2-3-letnie doświadczenie związane z obsługą biznesowego klienta w zakresie faktur/płatności
- Mile widziane doświadczenie zdobyte w kancelarii prawnej
- Dobra, praktyczna znajomość jęz. angielskiego – min. B2 – znajomość wykorzystywana w codziennej pracy
- Dokładność, skrupulatność w działaniu
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w niewielkim zgranym zespole
- Komfortowe warunki pracy
- Dodatkowe ciekawe benefity
- Pracę w centrum Warszawy (obok stacji metra)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.