- Budować i utrzymywać trwałe relacje z Klientami z całej Europy.
- Uczestniczyć w szkoleniach z najlepszych praktyk obsługi Klienta.
- Rozwijać umiejętności aktywnej sprzedaży i negocjacji.
- Komunikować się z klientami.
- Poszerzać wiedzę branżową i wkładać w pracy własną inicjatywę zgodnie z wartościami naszej firmy: Explore, Own, Deliver, NoBullshit.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
- Chęć nauki i rozwoju w obszarze obsługi klienta oraz logistyki.
- Pozytywne nastawienie do pracy w zespole i samodzielne podejście do zadań.
- Elastyczny tryb pracy (hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu).
- Szkolenia i wsparcie mentorów.
- Bogaty pakiet benefitów: m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe.
- Nieformalna atmosfera, brak dress code’u, wyjątkowe wydarzenia integracyjne.
Poznaj
DONE Deliveries sp. z o.o.
W DONE! stawiamy na ludzi utalentowanych, ukierunkowanych na proaktywne działania, którzy z determinacją i zaangażowaniem będą dążyli do rozwoju osobistego, a także naszej marki DONE! Nasza historia rozpoczęła się w 2013 roku, gdy w skład firmy wchodziło zaledwie kilka osób. Sprecyzowany przez lata cel i ambitne plany w towarzystwie olbrzymich nakładów pracy, inwestycji w rozwój pracowników oraz najnowsze technologie doprowadziły nas do DZIŚ!
Obecnie DONE! tworzy 190 specjalistów mówiących w 7 językach!, kształcących się na najlepszych uczelniach w Polsce, szkolących się u topowych trenerów, tworzących innowacyjne software oraz osiągających osobiste i zawodowe sukcesy! Jak widzisz, tworzymy aspirujące środowisko dla osób ceniących sobie międzynarodowe otoczenie, dynamizm, podążanie bądź wyprzedzanie trendów w branży oraz otwartość na zmiany!