Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie,w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Opis stanowiska:
- Utrzymywanie kontaktu z klientami oraz dostawcami firmy
- Wprowadzanie do systemu faktur, dostaw zamówień, rejestracja dowodów dostawy
- Koordynowanie zakupów produkcyjnych w imieniu Klientów
- Współpraca z siedzibą firmy we Francji
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze zakupów, logistyki, dostaw, transportu
- Zainteresowanie i chęć rozwoju w obszarze logistyki, zakupów
- Komunikatywna znajomość języka francuskiego
- Komunikatywna znajomość języka anielskiego
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze logistyki, zakupów produkcyjnych
- Praca w niewielkim zespole
- Przyjazna atmosfera pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.