- Prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z klientami
- Udzielanie informacji na temat danego produktu i usługi
- Realizowanie zamówień telefonicznych i mailowych - obsługa infolinii
- Kreowanie pozytywnego wizerunku klienta
- Język polski na poziomie min. C1
- Obsługa komputera (systemu Windows)
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze komputera
- Znajomość telemarketingu i telefonicznej obsługi klienta
- Status studenta
- Umowa zlecenie od pierwszego dnia współpracy
- Początek pracy - 26 sierpnia
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie!
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.