Posnet Polska S.A., firma z branży FinTech, producent wysokiej jakości urządzeń fiskalnych oraz systemów sprzedażowych zaprasza kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Sprzedaży Agencyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
O projekcie:
Głównym zadaniem naszego Działu jest rozwój produktów Posnet opartych na idei wynajmu sprzętu do Klienta, oraz szeroko widziane wsparcie, które kierujemy przede wszystkim do naszych Dystrybutorów oraz Oddziałów Posnet, umożliwiając i ułatwiając im obsługę procesu dystrybucji urządzeń Posnet.
Opis stanowiska:
Nasz zespół jest kilkuosobowy, a każda osoba może liczyć na kompletną pomoc zarówno podczas wdrożenia jak i w trakcie realizacji poszczególnych zadań. Aktualnie poszukujemy osoby chętnej do podjęcia pracy na pełny etat na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Liczymy na Twoje zaangażowanie, chęć uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji.
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie Partnerów Posnet przy realizacji procesu sprzedaży,
- weryfikacja poprawności dostarczonych dokumentów,
- wprowadzanie danych do systemu ERP oraz systemów pokrewnych,
- bieżąca obsługa funkcjonowania biura, oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji,
- wsparcie dla Klientów przy konfiguracji urządzeń Posnet,
- rozwój i promowanie produktów Posnet,
- aktywny udział przy realizacji szkoleń, oraz spotkań organizowanych przez firmę,
- współpraca z pozostałymi działami Posnet,
- dbałość o zachowanie porządku na stanowisku pracy.
Nasze oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- proaktywna postawa wobec Klienta,
- chęć rozwoju własnych kompetencji,
- skrupulatność, zaangażowanie i samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- pozytywne nastawienie i energia do działania,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- niekorporacyjną atmosferę pracy w niewielkim zespole,
- dofinansowanie pakietu medycznego,
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie;
- dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
- możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
- szatnie i prysznice na terenie firmy,
- parking na terenie firmy,
- wyjazdy integracyjne,
- możliwość niezwłocznego zatrudnienia.
Etapy rekrutacji:
Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:- Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
- Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
- Krok 3: W czasie 15-30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.
Rozmowa odbywa się w formie zdalnej. - Krok 4: Umawiamy się na rozmowę w siedzibie naszej firmy.
Masz okazję zapoznać się z naszym zespołem i przyszłym miejscem pracy. - Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, podpisujemy umowę.
Informacje dodatkowe:
- Forma pracy: stacjonarnie