Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej
Miejsce pracy: Warszawa, przy Dworcu Zachodnim
Szukamy Ciebie Jeśli jesteś:
- Otwarty/a na nowe wyzwania,
- Masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność
- Jesteś nastawiony na realizację celów
- Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
- Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie
Twoje obowiązki:
- Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis
- Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
- Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi
Nasze wymagania:
- Wykształcenie średnie
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Dobra dykcja i miły głos
- Doświadczenie w pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej bądź pokrewnych
- Odpowiedzialność za powierzone zadania
W zamian oferujemy:
- Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy
- Praca w systemie 08-16 lub 09-17.00
- Premie + konkursy motywacyjne
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Benefity: Karta Multisport, Medicover
- Świetną lokalizację przy Dworcu Zachodnim
- Przez 3 miesiące jest to umowa zlecenie, później umowa o pracę
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.