- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Prowadzenie dokładnej dokumentację interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
- Współpraca z kolegami w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta.
- Bycie na bieżąco z ofertami produktów, usługami, zasadami i procedurami.
- Ciepła i entuzjastyczna interakcja z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych w celu rozwiązywania problemów.
- Ponad 1 rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Dobre umiejętności komunikacyjne, z minimalnym poziomem C1 w języku włoskim i poziomem B2 w języku angielskim.
- Zdolność do zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Silna dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie.
- Chęć uczenia się i dostosowywania do nowych technologii i procesów.
Systemy zarządzania relacjami (CRM).
- Pracę zdalną.
- Kompleksowe benefity (my benefit system, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Imprezy team-buildingowe.
- W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.