Gino Rossi to elegancja, szyk i modne wzornictwo. Marka zapracowała sobie na taką opinię doskonałą znajomością najnowszych trendów w modzie i kreatywnym spojrzeniem na klasykę.
Firma, która jest dziś jedną z najwyżej cenionych polskich marek w segmencie produkcji i sprzedaży obuwia oraz akcesoriów najlepszej jakości, została założona w 1992 roku w Słupsku dzięki współpracy polskich i włoskich partnerów, którzy postanowili połączyć doświadczenie i wykorzystać je do stworzenia skórzanego obuwia męskiego i damskiego dla wymagających klientów. Do dnia dzisiejszego w Słupsku znajduje się główna siedziba spółki Gino Rossi S.A. oraz fabryka wytwarzająca buty marki Gino Rossi. Wysoka jakość, najlepsze polskie i włoskie komponenty oraz niepowtarzalne, rozpoznawalne na pierwszy rzut oka wzornictwo zaowocowały błyskawicznym wzrostem popularności i rozwojem marki.
Buty z logiem Gino Rossi są wytwarzane z troską o najwyższą precyzję i staranność wykonania oraz dobór dekoracyjnych detali. Znakiem rozpoznawczym wszystkich kolekcji Gino Rossi są naturalne skóry oraz wykwintne eleganckie wzornictwo stanowiące połączenie klasyki i tradycji z nowoczesnym spojrzeniem na modę. W każdym sezonie pojawiają się nowe, zachwycające bogatą kolorystyką i niebanalnym wzornictwem modele butów dla kobiet i mężczyzn, idealne na oficjalne okazje oraz modele na co dzień o charakterze sportowym i w stylu casual.
Doskonała renoma produktów marki Gino Rossi w świecie mody jest przykładem, w jaki sposób najlepsza sztuka szewska może wpisać się w nowoczesny model biznesowy. Obecnie firma Gino Rossi zatrudnia ponad 1000 osób i dysponuje szeroko rozbudowaną siecią salonów firmowych w Polsce i za granicą.
Aktualną ofertę produktów bieżące informacje o firmie Gino Rossi zawsze można znaleźć na gino-rossi.com.
- przygotowywanie bieżących analiz i raportów sprzedaży hurtowej,
- analiza stoków magazynowych i zapasów,
- systematyczna przekazywanie analiz do współpracujących działów,
- opracowywanie ofert handlowych dla potencjalnych partnerów biznesowych,
- kalkulacja kosztów i rentowności sprzedaży hurtowej,
- przygotowywanie planów sprzedaży hurtowej,
- dostarczanie modeli i analiz procesowych w zakresie sprzedaży hurtowej,
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
- wykształcenie wyższe (matematyka, ekonomia, socjologia, nauki polityczne,
- minimum 3 - letnie doświadczenie analityczne,
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel,
- znajomość Access, SQL i VBA mile widziana,
- umiejętność przygotowywania raportów, analiz finansowo-sprzedażowych i ofert handlowych,
- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na efekt,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- doświadczenie w pracy w dziale obsługi hurtowej mile widziane.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres próbny,
- możliwość dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość pracy w firmie modowej.