Europapier Polska należy do Grupy Heinzel Z SIEDZIBĄ W WIEDNIU, jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest WIODĄCYM DYSTRYBUTOREM NA RYNKU PAPIERU I TEKTUR ORAZ MEDIÓW DO REKLAMY I HIGIENY.
W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.
Specjalista ds. Obsługi Klienta – segment Higiena
Miejsce pracy: Kraków
Twój zakres obowiązków
- bieżąca współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewniania realizacji planu sprzedaży oraz wysokiej jakość serwisu Klienta w zakresie obsługi zamówień
- przygotowywanie ofert i cenników dla Klientów oraz składanie ofert Klientom przy ścisłej współpracy z działem Sprzedaży
- rozwiązywanie reklamacji Klientów przy współpracy z innymi działami w firmie
- wprowadzanie danych do baz CRM i Kart Klientów, obsługa SAP w ramach odpowiednich modułów
- prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie
Nasze wymagania
- minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży lub/i obsłudze Klienta
- mile widziane doświadczenie w branży higienicznej lub/i pokrewnej
- wykształcenia wyższe
- zaangażowania w realizowane zadania
- umiejętności budowania relacji biznesowych i współpracy
- dobrej organizacji pracy własnej
- nastawienia na osiąganie celów
Mile widziane
- znajomość systemu SAP
To oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
- prywatną opiekę medyczną Medicover, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony świąteczne
- telefon służbowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności