E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!
W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy, aby rozwijać obszary, w których pracujemy.
Dołącz do Nas!
W związku z rozwojem naszej firmy aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na nowe stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie: faktur i płatności, rozwiązywania problemów związanych z korzystaniem z usług
- Udzielanie informacji na temat oferowanych przez firmę usług
- Zachęcanie klientów do korzystania z dodatkowych produktów
- Rejestracja nowych klientów oraz współuczestnictwo w procesie aktywacji umów z klientami
- Koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem kart paliwowych u klienta
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy
- Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
Profil poszukiwanego kandydata:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego
- Biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy własnej
- Komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od początku zatrudnienia
- Przyjazną atmosferę pracy oraz zgrany zespół
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pakiet Benefitów; opieka medyczna Medicover, karta Multisport, e-learningowi system nauki języków obcych
- Szkolenia wdrożeniowe