Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Infinitas Learning. Naszym celem jest dostarczanie elastycznych, wiodących na rynku rozwiązań edukacyjnych, które wspierają nowe podejście do nauki na miarę XXI wieku. Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
W związku z rozwojem Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych (ORKE) dla którego organem prowadzącym jest WSiP, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE
(ORKE Customer Success Specialist)
(ORKE Customer Success Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy
- Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
- Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
- Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
Oczekiwania:
- Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- Znajomość standardów telefonicznej obsługi klienta i technik sprzedaży
- Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
- Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Umowę zlecenie i system premiowy
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
- Przyjazną kulturę organizacyjną
- Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Dowiedz się więcej na www.praca.wsip.pl
INFORMACJA NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o brzmieniu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych oraz innych informacji zawartych w załączonych dokumentach, w celach obecnych, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
INFORMACJA NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych - jest WSiP S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 96.
Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@wsip.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Poznaj
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Łączy nas… edukacja!
Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.