(Optima-Call Center)
Zakres zadań:
- realizacja kampanii wychodzących w ramach akcji marketingowych i wspierających sprzedaż,
- udzielanie informacji przez telefon nt. dostępnych produktów i usług,
- przyjmowanie zgłoszeń i dyspozycji
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego: ekonomicznego, humanistycznego lub pokrewnego (lub w trakcie nauki),
- minimum roku doświadczenia w pracy w sprzedaży przez call center w instytucji finansowej,
- doświadczenia w prowadzeniu rozmów wychodzących/sprzedaży produktów bankowych,
- wiedzy w zakresie sprzedaży przez call center oraz obsługi Klientów za pomocą zdalnych kanałów kontaktu,
- biegłej obsługi komputera,
- znajomości oprogramowania używanego w call contact center (mile widziane),
- znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalajacym na pracę w anglojęzycznym systemie komputerowym,
- umiejetności pracy w zespole,
- zdolności szybkiego uczenia się,
- pracy pod presją terminów.
Oferujemy:
- stabile warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (część etatu),
- pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
- system rozwoju zawodowego dla pracowników – Indywidualny Plan Rozwoju,
- dofinansowanie nauki języków obcych,
- świadczenia socjalne: m.in.: opiekę medyczną oraz pakiet sportowo - rekreacyjny.
Poznaj
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.
Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.