Ogłoszenie numer: 1873294, z dnia 2017-12-22
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego sp. z o.o.
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy. Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.
Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od ponad 20 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. e-commerce, bankowości oraz elektroniki, poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego (min. B2) na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za pierwszą linię wsparcia klientów biznesowych (klienci kontaktują się telefonicznie, mailowo oraz poprzez chat).
Wymagania
- znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B2,
- komunikatywność,
- dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy
- pracę w międzynarodowym zespole na rzecz światowego lidera branży e-commerce,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość pracy na pełny etat, 3/4 lub 1/2 etatu,
- pracę w elastycznych godzinach,
- wynagrodzenie: 5000 zł/m-c brutto + dodatki za pracę w weekendy + premie miesięczne w wysokości do 1000 zł brutto,
- benefity pozapłacowe (karta MultiSport/ prywatna opieka medyczna),
- pakiet relokacyjny: 2000 zł (dla osób spoza województwa śląskiego),
- dogodną lokalizację pracy (GPP Business Park),
- profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu).