Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
Woj. śląskie
Nr Ref.: 1052240
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej dostawcą systemów dla budownictwa, w związku z rozwojem, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
Do obowiązków osoby na ww. stanowisku będzie należała realizacja budżetu sprzedaży na obsługiwanym regionie; dokonywanie uzgodnień z klientami w celu przygotowania ofert; nadzór nad terminową realizacją zamówień; aktualizacja bazy danych klientów.
Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego technicznego, biegłej znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego; samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz umiejętność pracy w zespole.
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV w języku polskim za pomocą opcji „Aplikuj”.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;