Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
Pion Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej
Departament Bankowości Transakcyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Cen/2020/22
Czy wiesz, że Bank Pekao SA…
Został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln Klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
Zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employer. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Lubisz pracować z ludźmi, masz podejście pro klienckie
- Działasz z energią i entuzjazmem, posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
- Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarta/y na zmiany
- Masz wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętności nawiązywania relacji
- Umiejętności pracy w zespole
- Jesteś osobą zorganizowaną, skuteczną i samodzielna
- Znasz język angielski w stopniu średnim w mowie i piśmie (dobra znajomość będzie atutem)
- Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe (lub jesteś w trakcie studiów)
- Znasz dobrze MS Office w szczególności MS Word i MS Excel (Power Point oraz umiejętność pracowania z bazami danych będą atutami)
- Doświadczenie w obsłudze Klienta, doświadczenie w pracy w contact centre będą atutami.
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Przyjazną atmosferę w pracy
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Obsługę Klientów Korporacyjnych poprzez różne kanały komunikacji (telefon, email, kontakt osobisty), m.in.:
- Obsługa Klienta w zakresie produktów depozytowych i transakcyjnych
- Pozyskiwanie od Klienta dokumentów wymaganych w procesie pozyskania Klienta oraz wdrożenia i obsługi produktów depozytowych i transakcyjnych
- Udzielanie informacji i wsparcie Klienta w wypełnianiu i skompletowaniu dokumentacji
- Podpisywanie umów i innych dokumentów dla Klienta
- Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta
Analizujemy każdą aplikację.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.