Ogłoszenie numer: 1963867, z dnia 2018-05-03
Firma PANEK S.A. to polski lider branży Rent a Car, zwycięzca wielu prestiżowych plebiscytów, firma z tradycjami i wyłącznie polskim kapitałem. Obecna na rynku od 18 lat, wyróżnia się wysokimi standardami obsługi i indywidualnym podejściem do Klienta. Zajmujemy się wynajmami pojazdów dla Klientów indywidualnych, biznesowych, pojazdów zastępczych oraz wynajmów na minuty w usłudze PANEK CarSharing.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Praca nie jest związana ze sprzedażą. Miejscem pracy jest dział operacyjny w nowoczesnym biurze w Warszawie.
- Telefoniczna i mailowa obsługa napływających zleceń od naszych kontrahentów oraz klientów indywidualnych;
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta;
- Aktualizacja danych w systemie;
- Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie;
- Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Umiejętność pracy w grupie, samodzielność oraz dokładność;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Gotowość do pracy zmianowej;
- Mile widziana będzie znajomość branży motoryzacyjnej.
Oferujemy
- Pracę "od zaraz";
- Pracę w zgranym i młodym zespole;
- Wynagrodzenie stałe plus atrakcyjny system premiowy w oparciu o wyniki i zaangażowanie;
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Bardzo dobrą atmosferę;
- Nowoczesne biuro nieopodal centrum Warszawy;
- Elastyczny grafik dostosowywany do potrzeb.