BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu obsługi klienta w języku hiszpańskim.
Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.
- Kompleksowa obsługa klienta w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień;
- Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
- Promowanie i sprzedaż prestiżowych produktów;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
- Administrowanie systemem zamówień;
- Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki.
- Biegła znajomość języka słoweńskiego;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Zdolności sprzedażowe;
- Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży, (praca na stanowiskach związanych z telefoniczną obsługą klienta i sprzedażą będzie dodatkowym atutem);
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
- Entuzjazm i zaangażowanie;
- Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Wysoka kultura osobista, nastawienie na cel.
- Stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowym środowisku;
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy;
- Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin).