Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Ze względu na rozwój rynku poszukujemy kandydatów, którzy mówią jednym lub dwoma wybranymi językami: czeskim, słowackim na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta
Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i e-mailowego na najwyższym możliwym poziomie.
Wymagania:
- biegła znajomość języka czeskiego i/lub słowackiego
- znajomość języka polskiego lub angielskiego
- umiejętność obsługi komputera
- zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem
- zdolność do pracy w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku na dwie zmiany w godzinach od 8:00 do 18:00
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność pracy zespołowej
- zorientowanie na klienta
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkową zaletą
W zamian oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- Karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- przyjazna atmosfera pracy
- profesjonalne szkolenia
- dogodną lokalizację w samym Centrum Warszawy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.