Grupa Sitel składa się z wiodących w branży firm zapewniających outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Praca zdalna
Rozwiązywanie i wspieranie klientów online oraz globalna opieka nad konsumentami jednej z największych marek kosmetycznych, w tym przyjmowanie zamówień i dosprzedaż/sprzedaż produktów (oraz cross-selling), promocja produktów poprzez porady kosmetyczne online, obsługa zapytań konsumentów przez telefon i e-mail w języku niemieckim.
- Język niemiecki - poziom C1
- Język angielski - poziom B1/B2 – wykorzystanie tylko podczas szkolenia
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Chęć przekraczania oczekiwań konsumentów
- Umiejętność ustalania priorytetów, elastyczne podejście, umiejętność samodzielnej pracy, ale także praca zespołowa
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zadaniach
- Znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Umowa zlecenie na 3 miesiące (40 h / tydzień)
- Niezbędne szkolenia
- Pracę z domu
- Współpracę z prestiżową i znaną na całym świecie marką kosmetyczną
- Możliwość rozwoju w obszarze soft i selling skills
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.