Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa lub zdalnie
W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników laptopów i drukarek.
Oczekujemy:
- Podstawowej wiedzy informatycznej na temat systemów operacyjnych (WIN, MC i OS) i sieci;
- Doskonałej (min. C1) umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim i niemieckim;
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (umiejętność rozumienia dokumentacji);
- Zorientowania na klienta (empatii i profesjonalnego wsparcia);
- Umiejętności rozwiązywania problemów;
- Proaktywności, entuzjazmu i motywacji;
- Umiejętności identyfikowania problemów klienta.
Zyskujesz:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę w wymiarze pełnego etatu;
- Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, bony świąteczne;
- Wyposażenie w sprzęt służbowy;
- Program poleceń pracowniczych;
- Bonusy dla najlepszych pracowników.
Warto do nas dołączyć:
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program EverBetter– promujący aktywność ruchową;
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje;
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka;
- Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale;
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego;
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.