W skład grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
(rekrutacja zdalna)
W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać niemieckojęzycznych klientów firmy z obszaru usług informatycznych (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie oraz kontakt telefoniczny z klientami).
- Znajomości jęz. niemieckiego na poziomie min. C1
- Znajomości jęz. angielskiego na poziomie min. B2
- Mile widziane zainteresowania zagadnieniami technicznymi
- Dyspozycyjności do pracy według grafiku: poniedziałek-niedziela 6:30-22:30 (5dni pracujących po 8 godzin)
- Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (40h/tygodniowo)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Po treningu oraz wdrożeniu do pracy możliwość pracy zdalnej
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożengo Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawa: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłanty dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
- Nauka języka – nie znasz jęzka Polskiego? Dołącz do nas i zapisz się na organizowane przez nas lekcje.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.