Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- umowę zlecenie
- możliwość pracy hybrydowej/zdalnej
- elastyczny czas pracy- praca głównie w weekendy
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- pakiet benefitów
- świetną lokalizację
- pracę w zespole z ludźmi otwartymi na Twoje pomysły i chętnie dzielącymi się swoją wiedzą
- obsługiwać infolinię połączeń przychodzących
- zbierać zamówienia od zainteresowanych Klientów
- budować dobre relacje z Klientem
- udzielać informacji oraz odpowiadać na zapytania Klientów
- jesteś osobą odpowiedzialną,
- posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
- potrafisz zorganizować swoją pracę i działać pod presją czasu
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie…
- …to czekamy na Ciebie.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.